Translate

poniedziałek, 21 grudnia 2015

Tak na święta

Wierzysz bracie, że Chrystus narodził się w betlejemskim 

żłobie

Biada Ci, jeśli nie narodził się w Tobie



Nadchodzą święta, czas pokoju i miłości.
Moment, czyli w innym okresie, jaki jest czas?
Przepraszam uprzejmie, ale śmieszą mnie te świąteczne zwyczaje. Zawieszenie wojen, na czas Wigilii, żeby potem strzelać i zabijać.
Przesadzam? 
Nie, Nie przesadzam. Kto ma oczy i uszy, ten widzi i słyszy.
Odbieranie dzieci od rodziców z biedy, wzajemna nienawiść i złośliwość, zwolnienia z pracy (mój przypadek), żeby potem życzyć mi wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku.
Ja, no cóż, nie przejęłam się utratą pracy. Mam inne wartości. Mam przyjaciół, którzy też i nakarmią, jak będę głodna. Mam drugiego szefa, który ani nie zamierza ze mnie rezygnować, ani nie zamierza na mnie oszczędzać. Mam rodzinę, która mnie wspiera. Doskonałego syna, rodziców i siostrę. Mam swój bezpieczny dom. Mam możliwość zarobienia. Mam dwa psy, w które mogę się wtulić, jak źle. I co najważniejsze mam Boga i jak Bóg stoi za mną, to kto przeciwko mnie?
A stoi za mną. 
Dziś zawiozłam zwolnienie lekarskie do jeszcze pracy. Przecież kończę tam karierę 31 grudnia 2015 r. Zatem spóźnione życzenia świąteczne i takie bardziej noworoczne. Powód zwolnienia - nieznany. Nikt nie chce nic powiedzieć. Ktoś napisał donos, ktoś podpisał (co z tego, że płaczą i przepraszają, bo musieli, bo straciliby pracę) no i poszło. A, wracając do tematu, zawiozłam zwolnienie a tam na ścianie ogromny plakat Jezusa. Aż mi w głowie mignęło - to nie na ścianie powinien być ten Jezus. Nie na ścianie. 
Ja się nie złamię. Teraz pierwszy raz od dłuższego czasu mam pokój w sercu. Ja wiem, że ci ludzie, tam, którzy mają Chrystusa na ścianie, mnie nie złamali. U mnie Bóg nie ozdabia mieszkania. Ale, może kiedyś, potraktują tak samo człowieka, który nie wierzy w boską ochronę, który uzna, że jest nic nie wart. 

Chrystus w betlejemskim żłobie, bacz, aby był też w Tobie
niech takie będą moje życzenia świąteczne
i nie tylko świąteczne

A sobie także przesyłam życzenia

Bóg współdziała we wszystkim ku dobremu z tymi, którzy Boga miłują to jest z tymi, którzy według jego postanowienia są powołani (List do Rzymian 8:28)


I dzielę się z innymi tymi życzeniami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz